zondag 3 mei 2009

Ding 4 afgerond

Na 2 maanden inactiviteit op bloggebied heb ik nog eens tijd gevonden om een bericht te posten.
Ondertussen zijn ding 3 en 4 eindelijk afgewerkt. De technologie was niet zo moeilijk, maar ik heb weinig kans gehad om er iets aan te doen.

De RSS-feeds zijn interessant als je bepaalde websites wil opvolgen. Als ik echter niet regelmatig mijn Netvibesaccount raadpleeg, word ik van sommige sites (vooral nieuwssites) overstroomd met berichten, waardoor ik niet meer veel zin heb om ze te beginnen lezen. Overdaad schaadt, ook op informatiegebied.
Netvibes vind ik wel goed om een aantal zaken centraal te kunnen raadplegen. Daarbij denk ik vooral aan mijn mail en mijn Facebookaccount. Een minpuntje is wel dat ik enkel mijn gmailaccount kan raadplegen, niet mijn hotmail. Als iemand daar een oplossing voor heeft, mag je het gerust laten weten.

Nu op naar ding 5: Flickr.

2 opmerkingen:

  1. Er bestaat binnen Netvibes ook een Hotmail widget. Te vinden onder 'Onmisbare widgets' - uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die had ik gevonden, maar de eerste keer werkte die niet. De tweede keer heb ik hem wel kunnen installeren, maar het heeft dan nog enkele dagen geduurd eer ik mail ontving.
    Nu werkt het zeer goed.

    BeantwoordenVerwijderen